xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
Переглядів: 183
 Головна  Новини  Фотогалерея  Контакти  Карта сайту  
Пошук по сайту
  
 
  Про НВК   
  Навчання   
  Обдарована дитина   
  Початкова школа   
  ЗНО   
  ДПА   
  Методична робота   
  Проекти   
  Виховання   
  Репозитарій   
  Відеотека   
  Учням   
  Батькам   
  Сторінка психолога   
  Самоврядування   
  Музей В.З.Вайсера   
  Шкільна газета   
  Спорт   
  Дозвілля   
  Гостьова книга   
  Доступ до
публічної інформації
 
 

Останні новини:

2018-06-16

Списки учнів станом на 31.05.2018

Завантажити

Докладніше...
2018-05-23
На базі НВК №10 в рамках шкільного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри 
«Сокіл» («Джура») змагалися команди НВК №10 та НВО №5. Учні продемонстрували високі результати
і готовність взяти участь у міському етапі, який відбудеться 31.05 - 2.06 на базі НДПСУ.
Побажаємо командам успіху!
Докладніше...
2018-05-23
19 травня 2018 року  участю у І учнівської науковій конференції завершили своє навчання у молодшій групі УНТ МАН НВК №10 «До вершин наук» учні 4-В класу.  
Докладніше...
2018-05-23

9 травня 2018 року молодші вихованці учнівського наукового товариства МАН НВК №10 «До вершин наук», які з 1 класу навчаються за програмою «Юний дослідник»,  вперше захищались за межами рідної школи. Участь у І учнівської науковій конференції стала знаменною подією  для юних науковців та їх батьків. Адже діти 3-А та 4-В класів вперше змагались на рівних зі старшими учнями перед поважним журі – професорсько-викладацьким складом вищих навчальних закладів міста.

 

Докладніше...
2018-05-20
19 травня 2018 року відбулися секційні засідання І учнівської наукової конференції, ініційованої науково-методичним центром Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради. Учні 3-10 класів НВК№10 представляли свої дослідження майже за усіма напрямками роботи конференції. Старшокласники,  дійсні члени МАН, уже мають досвід публічних виступів. Своє портфоліо  досягнень у цьому навчальному році вони поповнили дипломами переможців міського та обласного етапів. На конференції роботи Гнесь В., Савкової О. привернули увагу Білошицького С.В., доцента кафедри менеджменту та освітніх технологій ХОІППО, доктора політичних наук, кандидата історичних наук. У іншій секції доктор історичних наук, професор  Кабачинський М.І., відзначив роботу Онистюк О.
Докладніше...
2018-05-19
18 травня 2018 року  в приміщенні Хмельницького національного університету відбулися урочистості з нагоди вручення обласних премій переможцям ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН України та ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад.  
Докладніше...
2018-05-16

15 травня 2018 року у приміщенні Хмельницької обласної бібліотеки для дітей ім. Т.Г. Шевченка відбулася визначна подія – перша персональна виставка художніх робіт (графіка та натюрморти)  учениці 10-В класу НВК№10 Ништи Діани. Діана – обдарована особистість, навчається в учнівському науковому товаристві МАН НВК№10 «До вершин наук». Разом з науковим керівником, вчителем історії Стецюк Л.Ф., готує наукове дослідження на тему «Роль творчої та просвітницької діяльності художника Михайла Омеляновича Андрійчука у створенні осередку естетичного виховання молоді на Поділлі».

Докладніше...
2018-05-10

8 травня до учнів 10 класу інформаційно-технологічного профілю завітали гості - завідувач кафедри комп'ютерної інженерії  та системного програмування ХНУ Тетяна Олександрівна Говорущенко. та доцент кафедри Сергій Миколайович Лисенко.
 

Докладніше...

Учням

Запропонована методика дасть можливість довідатися про особливості нервової системи Вашої дитини, що допоможе організувати індивідуальний підхід до кожного учня. Тому намагайтеся бути об єктивним та справедливим у своїх відповідях. Підкресліть ті особливості поведінки, які найбільш характерні для вашої дитини. Домінує той тип темпераменту, де найбільше підкреслених відповідей.

Темперамент дитини

  1.   Любить галас метушню навколо себе.
  2.   Відчуває велику потребу в близьких людях, які могли б підтримати, заспокоїти.
  3.   Часто роздратований чимось, збуджений, неспокійний.
  4.   Швидких відповідей на будь – які запитання від дитини чекати не слід.
  5.   Любить роботу, яку потрібно робити швидко.
  6.   Діти вважають вашу дитину веселою.
  7.   У дитини часто змінюється настрій.
  8.   Частіше мовчить у товаристві дітей.
  9.   не наважується заговорити першим з іншими людьми.
  10.   Не любить галасливих ігор, віддає перевагу усамітненню.
  11.   Уміє довго гратися, або виконувати завдання, не відволікаючись.
  12.   Любить похвалитися, прикрасити події.
  13.   Часто не може всидіти на місці.
  14.   Його легко засмутити.
  15.   Довше за інших зберігає працездатність., не втомлюється.
  16.   Легко переключається з одного доручення на інше.
  17.   Нетерплячий, незібраний, особливо не любить чекати.
  18.   Віддає перевагу копіткій роботі, яка не потребує швидких реакцій.
  19.   Швидко втомлюється, відключається, перестає слухати.
  20.   Вірить в себе, легко переносить невдачі.

Сангвінік – 1, 6, 12, 16,20.

Холерик – 3, 5, 7, 13, 17.

Меланхолік – 2, 9, 10, 14, 19.

Флегматик – 4, 8, 11, 15, 18.

  Рекомендації щодо взаємодії з дітьми з різними типами темпераменту

Сангвінік

•  При спілкуванні вимоги до дитини повині бути максимально справедливими.

•  Варто давати вихід енергії, стимулювати розкриття потенціалу, здібностей.

•  Потрібно виявляти довіру до дитини, здійснювати підтримку, закріплювати віру у власні сили.

•  Не давати доручення, пов'язані із довготривалою монотонною діяльністю.

•  Допомогу давати у формі відкритої дружньої підтримки.

•  Бути максимально вимогливими при скоєнні дитиною навіть незначних порушень

•  Така дитина швидко втомлюється від одноманітних занять, швидко руйнуються звички.

•  Коли дитина недоброякісно виконала завдання, змусити теж саме завдання виконати ще раз.

•  .Формуйте стійкі інтереси, розпочату роботу навчіть виконувати до кінця, виробляйте з раннього віку стійкий інтерес, терпіння, цілеспрямованість.

•  Навчіть дитину дорожити дружбою із старими друзями.

•  Використовуйте його лідерські здібності в колективі.

Флегматик

•  Давайте детальний інструктаж дитині щодо здійснення певної діяльності.

•  Не карайте за повільність, некмітливість.

•  Стимулюйте вияв щирих почуттів дитини, залучайте його до цікавої діяльності, що розвиває почуття, емоції.

•  Необхідно уникати доручень пов'язаних з високим видом діяльності.

•  Під час читання творів, в процесі гри, ознайомлюйте дитину з різновидами почуттів, правильно виявляти їх, співчувати, радіти.

•  Вітайте кожен вияв самостійності дитини, непомітно допомагайте у складних справах.

•  Навчіть правильно переключати увагу під час виконання завдань і раціонально використовувати час.

Холерик

•  Не гальмуйте активність дитини у формі прямої заборони.

•  Не задовольняйте примхи дітей заради того, щоб вони не нервувалися.

•  Раціонально використовуйте енергію дитини шляхом переключення з одного виду діяльності на інших.

•  Ніколи не підвищуйте голос дитини, не вдавайтесь до залякування

•  Спілкуйтеся з дитиною спокійним, але впевненим тоном.

•  Оберігайте нервову систему дитини, обмежуйте впродовж дня ігри, заняття, які призводять до збудження нервової системи дитини.

•  За дві години до сну пропонуйте спокійні ігри, види занять.

•  Не карайте дитину статичним положенням тіла.

•  Необхідно пропонувати дитині такі види діяльності, які б формували довільну увагу, сприяли закріпленню в її нервовій системі процесів гальмування.

Меланхолік

•  Виявляйте співчуття та повне розуміння почуттів дитини.

•  Дитина важко переносить сильні подразники. Обмежте її новими знайомствами та іграми.

•  Така дитина довго адаптується до нового колективу.

•  Не допускайте підвищення голосу, окриків, непосильних вимог для дитини.

•  Розвивайте у дитини комунікабельність шляхом гри.

•  Допомагайте дитині під час виконання завдань, підтримуйте найменший прояв активності.

•  Виховуйте волю, наполегливість і почуття власної цінності в колективі.

8. Організовуйте періодично ситуацію успіху

9. Змалку навчіть планувати свою діяльність, розподіляти роботу, щоб уникати навантажень.

10. Тактовно та зацікавлено проникайте у внутрішній світ дитини, здійснюйте моральну підтримку, зміцнюйте віру у власні сили.

Батькам для роздумів „Що робити?”

Якщо ви, батьки, варті своєї обдарованої дитини, то погодитеся з більшістю цих тверджень:

•  Я відповідаю на всі запитання дитини, наскільки це можливо, терпляче та чесно.

•  Я поставила стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

•  Я не лаю дитину за безлад на її столі чи в кімнаті, якщо це пов'язано з творчістю і роботу ще не завершено.

•  Я надала дитині кімнату або її частину виключно для її занять.

•  Я показую дитині, що люблю її не за досягнення та успіхи, а такою, якою вона є.

•  Я доручаю дитині роботу по господарству, яку вона взмозі виконати.

•  Я беру з собою дитину в поїздки цікавими місцями.

•  Я допомагаю їй спілкуватися з дітьми різних соціальних прошарків.

•  Я постачаю дитині книги та матеріали для її улюблених занять.

•  Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

•  Я привчаю її мислити самостійно.

•  Я регулярно читаю дитині.

•  Я спонукаю дитину фантазувати та вигадувати різні історії.

•  Я кожного дня знаходжу час, щоб побути з дитиною віч-на-віч.

•  Я дозволяю дитині грати з різним мотлохом.

•  Я ніколи не дражню дитину за помилки.

•  Я дозволяю дитині брати участь у плануванні родинних справ і подорожей.

•  Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

•  Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

•  Я вірю в її здоровий глузд і довіряю їй.

•  Я допомагаю дитині бути особистістю.

Поради батькам по вихованню обдарованих дітей

•  дитина – це не експерементальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не ігращка і не втіха, не "“помічник на старість" ! Головними у вихованні повинні бути батьківська любов, повага до дитини і ваша інтуїція. Не забувайте, що ми, батьки, тільки провідники наших дітей у цей світ, нам треба створювати умови для розвитку особистості, а жити вони будуть власним життям;

•  не треба власні амбіції задовольняти за рахунок дітей. “Щоб не перетворити дитину в склад знань, комору правил та формул, треба вчити її мислити” (В. Сухомлинський);

•  наші діти будуть кращими, ніж ми, досягнуть більшого, і нашою метою повинна бути допомога, але обирати свій шлях повинні вони, а не ми, батьки;

•  виховуйте дитину, як рівню собі – тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю;

•  основа виховання – це спілкування. Спілкуйтесь із дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх в будь-яких ситуаціях, пояснюйте існування різних точок зору;

•  намагайтеся виховувати дітей у гармонії з природою. Краще, щоб поряд із дитиною був чотириногий друг. Такі діти ніколи не завдадуть шкоди живому, бо вони вміють співчувати і нести відповідальність за інших;

•  дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямах творчої діяльності: музика, танці, спорт, художня творчість, пошукова діяльність, захоплення науками тощо, але не дозволяйте кидати почату справу доки не отримаєте перших результатів – тільки тоді можна зробити певні висновки;

•  треба примушувати працювати (навіть обдарованих дітей охоплюють приступи лінощів), інколи за рахунок свого часу, щось робити разом, і тоді ви отримаєте таке неземне задоволення, почувши від дитини після перемоги на змаганнях або після вдалого виступу на концерті, або після отримання 12 балів з важкого предмета від вашої дитини: “Мамо, я самий щасливий на світі!” Заради цього варто жити!

•  спробуйте робити все разом з дітьми, готуйте їх до дорослого життя (наприклад, обід, ремонт, прибирання і особливо відпочинок – разом);

•  ми завжди радіємо успіхам наших дітей, але й дітям потрібно пишатися своїми батьками. Самоосвіта, самовдосконалення і самореалізація батьків – найкраща методика виховання та приклад для дітей.

 

Діти мають потребу в атмосфері безпеки і надійності. В незнайомих ситуаціях та при наявності нових вимог дитині особливо важливо відчувати, що її прийняли. Тільки в довірливій атмосфері вона може ризикувати спробувати щось нове, тільки в цих умовах вона починає вірити в себе: „Я здібна, у мене виходить!”

Якщо в дітей є почуття безпеки, якщо вони можуть прогнозувати ситуацію, якщо вони відчувають, що їхня компетентність зростає, вони не бояться знову й знову ризикувати, пробувати, ставити експерименти, вчитися і розвиватися самостійно.

Клаус Фопель

 

Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Випадкове фото


Опитування:
 
   Який напрям навчання тобі до вподоби?
  природничо-математичний
  спортивний
  філологічний
  технологічний
  суспільно-гуманітарний
  художньо-естетичний



ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(вчителі)
переглянути всіх
Сьогодні:
Бєлаш О.Л.

В цьому місяці будуть:
Кракович Н.В. (16.08)
Юрчак В.М. (22.08)
Фальшивник С.А. (23.08)
Дмитрак Т.Й. (30.08)


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(учні)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Іменинників немає


Код кнопки сайту НВК №10

Співпрацюємо з:

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кам`янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка

Хмельницький університет управління та права

Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Хмельницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат

Обласний факультатив з програмування

Пещера Атлантида


 
© XEOL 2017