xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
Переглядів: 211
 Головна  Новини  Фотогалерея  Контакти  Карта сайту  
Пошук по сайту
  
 
  Про НВК   
  Навчання   
  Обдарована дитина   
  Початкова школа   
  ЗНО   
  ДПА   
  Методична робота   
  Проекти   
  Виховання   
  Репозитарій   
  Відеотека   
  Учням   
  Батькам   
  Безпека життєдіяльності   
  Сторінка психолога   
  Самоврядування   
  Музей В.З.Вайсера   
  Шкільна газета   
  Спорт   
  Дозвілля   
  Гостьова книга   
  Доступ до
публічної інформації
 
 

Останні новини:

2018-10-13

Вітаємо Юхимович Оксану Антонівну за успішну підготовку учнів до олімпіади "Осінь-2018" проекту "Всеосвіта"!

Докладніше...
2018-10-13

Вітаємо учителя музичного мистецтва Мельника І.О. за ІІ місце у номінації "Авторська поезія"та творчий колектив учнів НВК№10, які відзначені ГРАН-ПРІ за участь в культурно-просвітницькому проекті "Фестиваль патріотичного Українського Слова"

Докладніше...
2018-10-04
У НВК№10 стартує сезон учнівських олімпіад. Запрошуємо усіх охочих взяти участь у І (шкільному) етапі!
Докладніше...
2018-10-04
Електронні версії матеріалів посібника для вчителя "Громадянська освіта. 10 клас. 3D Демократії: Думаємо, дбаємо, діємо" розміщені на сайті www.citizen.in.ua.
Ця платформа містить також чимало цікавих можливостей для учителів та учнів. Просимо педагогів реєструватися на ній уже зараз. Після того, як адміністратори проекту відкриють кабінет класу/школи, зможуть реєструватися всі учні класу. Адміністратори проекту організовуватимуть для учнів різні ігри, симуляції, опитування, перегляди, у ході яких діти отримуватимуть певні бали. Вчитель матиме можливість ознайомлюватися зі списком учнів свого класу та набраними ними балами.
Докладніше...
2018-10-04

Шановні батьки! 

Якщо Вашим дітям подобається вивчати математику, фізику чи інформатику - пропонуємо заняття у міській фізико-математичній школі, де викладають кращі вчителі міста Хмельницького! Школа працює в приміщенні Хмельницької гімназії № 1 ім. В.Красицького. Заняття розпочинаються з 8 жовтня 2018 року.  

Докладніше...
2018-10-01
27-29 вересня у Дніпрі відбувся Фінал ювілейного ХV Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів "Уроки війни та Голокосту - уроки толерантності", організований Міністерством освіти і науки України і Українським інститутом вивчення Голокосту "Ткума". До участі у фіналі були запрошені учениця 11-В класу Олена Савкова та учитель історії Аліна Дяченко. Олена Савкова посіла І місце в номінації "Науково-дослідницька робота". Аліна Михайлівна Дяченко виборола І місце в номінації "Мультимедійні технології навчання". Вітаємо переможців!
 
Докладніше...
2018-10-01
І місце в міському та І місце в обласному етапах Всеукраїнського турніру юних біологів посіла команда нашої школи "Десятка"!
Найкращі вітання Міроновій Софії, Щербанюку Івану, Гнесь Вікторії, Червоній Олександрі та керівнику команди Бітюк Марині Юріївні!
 
Докладніше...
2018-10-01

27 вересня 2018 р. на базі Хмельницького інституту МАУП відбувся круглий стіл «Учнівсько-студентський туризм: від проблем до перспектив», у якому взяли участь учні 10-Б класу НВК №10 Аліна Рудик,Влада Гаврилюк, Анна Бардецька, вихованці гуртка "Економічне краєзнавство" ХОЦТКУМ  (керівник Юхимович О.А.) 

 
 
Докладніше...

Учням

Запропонована методика дасть можливість довідатися про особливості нервової системи Вашої дитини, що допоможе організувати індивідуальний підхід до кожного учня. Тому намагайтеся бути об єктивним та справедливим у своїх відповідях. Підкресліть ті особливості поведінки, які найбільш характерні для вашої дитини. Домінує той тип темпераменту, де найбільше підкреслених відповідей.

Темперамент дитини

  1.   Любить галас метушню навколо себе.
  2.   Відчуває велику потребу в близьких людях, які могли б підтримати, заспокоїти.
  3.   Часто роздратований чимось, збуджений, неспокійний.
  4.   Швидких відповідей на будь – які запитання від дитини чекати не слід.
  5.   Любить роботу, яку потрібно робити швидко.
  6.   Діти вважають вашу дитину веселою.
  7.   У дитини часто змінюється настрій.
  8.   Частіше мовчить у товаристві дітей.
  9.   не наважується заговорити першим з іншими людьми.
  10.   Не любить галасливих ігор, віддає перевагу усамітненню.
  11.   Уміє довго гратися, або виконувати завдання, не відволікаючись.
  12.   Любить похвалитися, прикрасити події.
  13.   Часто не може всидіти на місці.
  14.   Його легко засмутити.
  15.   Довше за інших зберігає працездатність., не втомлюється.
  16.   Легко переключається з одного доручення на інше.
  17.   Нетерплячий, незібраний, особливо не любить чекати.
  18.   Віддає перевагу копіткій роботі, яка не потребує швидких реакцій.
  19.   Швидко втомлюється, відключається, перестає слухати.
  20.   Вірить в себе, легко переносить невдачі.

Сангвінік – 1, 6, 12, 16,20.

Холерик – 3, 5, 7, 13, 17.

Меланхолік – 2, 9, 10, 14, 19.

Флегматик – 4, 8, 11, 15, 18.

  Рекомендації щодо взаємодії з дітьми з різними типами темпераменту

Сангвінік

•  При спілкуванні вимоги до дитини повині бути максимально справедливими.

•  Варто давати вихід енергії, стимулювати розкриття потенціалу, здібностей.

•  Потрібно виявляти довіру до дитини, здійснювати підтримку, закріплювати віру у власні сили.

•  Не давати доручення, пов'язані із довготривалою монотонною діяльністю.

•  Допомогу давати у формі відкритої дружньої підтримки.

•  Бути максимально вимогливими при скоєнні дитиною навіть незначних порушень

•  Така дитина швидко втомлюється від одноманітних занять, швидко руйнуються звички.

•  Коли дитина недоброякісно виконала завдання, змусити теж саме завдання виконати ще раз.

•  .Формуйте стійкі інтереси, розпочату роботу навчіть виконувати до кінця, виробляйте з раннього віку стійкий інтерес, терпіння, цілеспрямованість.

•  Навчіть дитину дорожити дружбою із старими друзями.

•  Використовуйте його лідерські здібності в колективі.

Флегматик

•  Давайте детальний інструктаж дитині щодо здійснення певної діяльності.

•  Не карайте за повільність, некмітливість.

•  Стимулюйте вияв щирих почуттів дитини, залучайте його до цікавої діяльності, що розвиває почуття, емоції.

•  Необхідно уникати доручень пов'язаних з високим видом діяльності.

•  Під час читання творів, в процесі гри, ознайомлюйте дитину з різновидами почуттів, правильно виявляти їх, співчувати, радіти.

•  Вітайте кожен вияв самостійності дитини, непомітно допомагайте у складних справах.

•  Навчіть правильно переключати увагу під час виконання завдань і раціонально використовувати час.

Холерик

•  Не гальмуйте активність дитини у формі прямої заборони.

•  Не задовольняйте примхи дітей заради того, щоб вони не нервувалися.

•  Раціонально використовуйте енергію дитини шляхом переключення з одного виду діяльності на інших.

•  Ніколи не підвищуйте голос дитини, не вдавайтесь до залякування

•  Спілкуйтеся з дитиною спокійним, але впевненим тоном.

•  Оберігайте нервову систему дитини, обмежуйте впродовж дня ігри, заняття, які призводять до збудження нервової системи дитини.

•  За дві години до сну пропонуйте спокійні ігри, види занять.

•  Не карайте дитину статичним положенням тіла.

•  Необхідно пропонувати дитині такі види діяльності, які б формували довільну увагу, сприяли закріпленню в її нервовій системі процесів гальмування.

Меланхолік

•  Виявляйте співчуття та повне розуміння почуттів дитини.

•  Дитина важко переносить сильні подразники. Обмежте її новими знайомствами та іграми.

•  Така дитина довго адаптується до нового колективу.

•  Не допускайте підвищення голосу, окриків, непосильних вимог для дитини.

•  Розвивайте у дитини комунікабельність шляхом гри.

•  Допомагайте дитині під час виконання завдань, підтримуйте найменший прояв активності.

•  Виховуйте волю, наполегливість і почуття власної цінності в колективі.

8. Організовуйте періодично ситуацію успіху

9. Змалку навчіть планувати свою діяльність, розподіляти роботу, щоб уникати навантажень.

10. Тактовно та зацікавлено проникайте у внутрішній світ дитини, здійснюйте моральну підтримку, зміцнюйте віру у власні сили.

Батькам для роздумів „Що робити?”

Якщо ви, батьки, варті своєї обдарованої дитини, то погодитеся з більшістю цих тверджень:

•  Я відповідаю на всі запитання дитини, наскільки це можливо, терпляче та чесно.

•  Я поставила стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

•  Я не лаю дитину за безлад на її столі чи в кімнаті, якщо це пов'язано з творчістю і роботу ще не завершено.

•  Я надала дитині кімнату або її частину виключно для її занять.

•  Я показую дитині, що люблю її не за досягнення та успіхи, а такою, якою вона є.

•  Я доручаю дитині роботу по господарству, яку вона взмозі виконати.

•  Я беру з собою дитину в поїздки цікавими місцями.

•  Я допомагаю їй спілкуватися з дітьми різних соціальних прошарків.

•  Я постачаю дитині книги та матеріали для її улюблених занять.

•  Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

•  Я привчаю її мислити самостійно.

•  Я регулярно читаю дитині.

•  Я спонукаю дитину фантазувати та вигадувати різні історії.

•  Я кожного дня знаходжу час, щоб побути з дитиною віч-на-віч.

•  Я дозволяю дитині грати з різним мотлохом.

•  Я ніколи не дражню дитину за помилки.

•  Я дозволяю дитині брати участь у плануванні родинних справ і подорожей.

•  Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

•  Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

•  Я вірю в її здоровий глузд і довіряю їй.

•  Я допомагаю дитині бути особистістю.

Поради батькам по вихованню обдарованих дітей

•  дитина – це не експерементальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробацій, це не ігращка і не втіха, не "“помічник на старість" ! Головними у вихованні повинні бути батьківська любов, повага до дитини і ваша інтуїція. Не забувайте, що ми, батьки, тільки провідники наших дітей у цей світ, нам треба створювати умови для розвитку особистості, а жити вони будуть власним життям;

•  не треба власні амбіції задовольняти за рахунок дітей. “Щоб не перетворити дитину в склад знань, комору правил та формул, треба вчити її мислити” (В. Сухомлинський);

•  наші діти будуть кращими, ніж ми, досягнуть більшого, і нашою метою повинна бути допомога, але обирати свій шлях повинні вони, а не ми, батьки;

•  виховуйте дитину, як рівню собі – тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю;

•  основа виховання – це спілкування. Спілкуйтесь із дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх в будь-яких ситуаціях, пояснюйте існування різних точок зору;

•  намагайтеся виховувати дітей у гармонії з природою. Краще, щоб поряд із дитиною був чотириногий друг. Такі діти ніколи не завдадуть шкоди живому, бо вони вміють співчувати і нести відповідальність за інших;

•  дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямах творчої діяльності: музика, танці, спорт, художня творчість, пошукова діяльність, захоплення науками тощо, але не дозволяйте кидати почату справу доки не отримаєте перших результатів – тільки тоді можна зробити певні висновки;

•  треба примушувати працювати (навіть обдарованих дітей охоплюють приступи лінощів), інколи за рахунок свого часу, щось робити разом, і тоді ви отримаєте таке неземне задоволення, почувши від дитини після перемоги на змаганнях або після вдалого виступу на концерті, або після отримання 12 балів з важкого предмета від вашої дитини: “Мамо, я самий щасливий на світі!” Заради цього варто жити!

•  спробуйте робити все разом з дітьми, готуйте їх до дорослого життя (наприклад, обід, ремонт, прибирання і особливо відпочинок – разом);

•  ми завжди радіємо успіхам наших дітей, але й дітям потрібно пишатися своїми батьками. Самоосвіта, самовдосконалення і самореалізація батьків – найкраща методика виховання та приклад для дітей.

 

Діти мають потребу в атмосфері безпеки і надійності. В незнайомих ситуаціях та при наявності нових вимог дитині особливо важливо відчувати, що її прийняли. Тільки в довірливій атмосфері вона може ризикувати спробувати щось нове, тільки в цих умовах вона починає вірити в себе: „Я здібна, у мене виходить!”

Якщо в дітей є почуття безпеки, якщо вони можуть прогнозувати ситуацію, якщо вони відчувають, що їхня компетентність зростає, вони не бояться знову й знову ризикувати, пробувати, ставити експерименти, вчитися і розвиватися самостійно.

Клаус Фопель

 

Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Випадкове фото


Опитування:
 
   Який напрям навчання тобі до вподоби?
  природничо-математичний
  спортивний
  філологічний
  технологічний
  суспільно-гуманітарний
  художньо-естетичний



ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(вчителі)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Кінашевська Н.П. (20.10)
Мігунова І.А. (24.10)


ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ
(учні)
переглянути всіх
Сьогодні:
Іменинників немає

В цьому місяці будуть:
Іменинників немає


Код кнопки сайту НВК №10

Співпрацюємо з:

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Кам`янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка

Хмельницький університет управління та права

Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Хмельницький міжшкільний навчально-виробничий комбінат

Обласний факультатив з програмування

Пещера Атлантида


 
© XEOL 2017