Медіаграмотність у ігровій формі
19.02.2022
В рамках Всеукраїнського проєкту проведення уроків медіаграмотності учні НВК№10, разом з вчителькою історії та права Хруленко Галиною, прокачували свої навички критичного мислення та вміння оцінювати інформацію.
В 10–х класах за допомогою гри «Медіазнайко»;
Учні 9-А та 9-В класів грали у ділову гру «Етапи розвитку інформаційного простору» (отримавши пазл певного виду інформації потрібно було створити ланцюжок розвитку інформаційних джерел послідовно в часі ), учні нагадали розвиток джерел інформації від писаних та глиняних табличок до віртуальної реальності.
Молодші здобувачі освіти (5-Б клас) грали в гру « Вірю- не вірю», з‘ясувавши що кожну інформацію слід перевіряти.
Використовувались навчально-методичні матеріали та вправи IREX. Щиро дякуємо ІREX_in_Ukraine, організаторам проєкту за можливість розвитку цифрової компетентності учнівства.
В 10–х класах за допомогою гри «Медіазнайко»;
Учні 9-А та 9-В класів грали у ділову гру «Етапи розвитку інформаційного простору» (отримавши пазл певного виду інформації потрібно було створити ланцюжок розвитку інформаційних джерел послідовно в часі ), учні нагадали розвиток джерел інформації від писаних та глиняних табличок до віртуальної реальності.
Молодші здобувачі освіти (5-Б клас) грали в гру « Вірю- не вірю», з‘ясувавши що кожну інформацію слід перевіряти.
Використовувались навчально-методичні матеріали та вправи IREX. Щиро дякуємо ІREX_in_Ukraine, організаторам проєкту за можливість розвитку цифрової компетентності учнівства.